kajsabäck ♥

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Kajsa Bääck ♥ - 3 oktober 2010 14:01

Igår & idag ;

igår träffa jag amanda,krille & kelly,  så va vi utanför olympia så kommer calle & oliver så vi va med dem.. amanda stack och käka senare så stack kelly & krille så jag hängde med calle hem till honom med oliver, sen så stack oliver och då stack jag och calle och träffa amanda för att hon hade precis käkat, så stack vi till en korv kiosk och då fick jag äta lite.. :D hahaha ! sen hem till amanda och vi satt där och prata & titta på tv. jag & amanda käka upp calles godis:$

sen när calle stack så gick jag och amanda & la oss..


vi vaknade och stack och kolla på calles match :D

calle va jätte duktigt (y) sen hem till fanny en stund sen så stack man hem för fanny skulle träna hon kommer hem snart, och då ska vi ut & träffa folk ! :D


kyssN


bild på mig & amanda, (L)                    

bilder på mig & fanny med D60 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


ovhelsingborg ♥
nikon D3000 ♥
vänner ♥

Omröstning

Vikket band/artis e bäst ? :oo (hh
 PARAMORE (L)
 OWL CITY (L)
 FLO RIDA (L)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards