kajsabäck ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Kajsa Bääck ♥ - 28 februari 2011 13:19

hejsan hoppsan !,

   idag har inte hänt så mycket men snart sticker man och träffar saknade sanja !!

sen drar man och träna lita boll ! :D

får man träffa hela härliga gänget !


vi har nämligen UF dagar idag & imorgon, hoppas man får träffa Happy imrn & sen ska man va med wilma på onsdag !!

 ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version

Nelly Furtado – Broken Strings

Lady Gaga – Born This Way

Newton Faulkner – All I Got

 ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥





Av Kajsa Bääck ♥ - 27 februari 2011 22:34

LOVET, har varit fantaskikt ! 

 umgåts med massor med härliga people spelat cup där vi kom tvåa. igår va man med annie & idag har man tagit de lungt:)

lovet :

happy & jag såg tre skräckfilmer, helvete vad vi skrek & ja.. vi gick och la oss "ganska" sent.. om man säger så..

har ätit VÄRLDENS GODASTE PANKAKOR,

& shoppat med mormor !

M.M & på onsdag ska man träffa WILMA ! :D <3

 lite bilder från igår med sis.


                        


Av Kajsa Bääck ♥ - 18 februari 2011 22:11

joddå. konserten i skolan gick sådär.. om man säger så :)

vill inte prata om de..

kommer lite bilder !

                    


Av Kajsa Bääck ♥ - 16 februari 2011 16:49

hej bloggen, de va ett tag sen.. jag har bara inte orkat logga in och så.. men nu blir det bättring !!

igår hade vi redovisning, de gick faktiskt ganska bra ! :) & idag såg vi alice i underlandet & va på åttornas utställning & niornas debatt. !

nu ska jag åka till väla med mams, ha de bra så hörs vi sen ! :)


  

Av Kajsa Bääck ♥ - 3 februari 2011 21:39

idag :

skolan, haha idrotten helt failad. blev slagen på tummen med en sånn lacross klubba?

 efter skolan va man med julia & katten & sofie & wox,

sen efter så stack jag och träna,

riktigt irriterad.. !!

när man kommer hem så käka man  lite packa till imrn ( sooviis hos julia )

& nu ska man försöka sova, de kommer bli lite svårt men köör på !

goodnight.



  

Av Kajsa Bääck ♥ - 2 februari 2011 18:44

julia, du är min ängel.. du betyder så otroligt mycket för mig, iloveu bästavän.

  

    

Av Kajsa Bääck ♥ - 1 februari 2011 20:58

halloojja!

dagens:

så fick man höra lite tjafs ? haha lite ljudefftekter,

sen så stack man & träffa sofie kattas kompis! sen stack vi och typ va istan.

nu sitter man nydushad & tittar på sommar i sverige, vetinte varför ?!

sen tänker jag på om jag ska ha BRUNT eller BLONDT hår,

HAR BESLUTSÅNGEST !!?? :o

godnatt. ha de gött !

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


ovhelsingborg ♥
nikon D3000 ♥
vänner ♥

Omröstning

Vikket band/artis e bäst ? :oo (hh
 PARAMORE (L)
 OWL CITY (L)
 FLO RIDA (L)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards