kajsabäck ♥

Alla inlägg under november 2010

Av Kajsa Bääck ♥ - 22 november 2010 20:34

      jag vill ta en paus, en paus att få pusta ut & stressa ner..

jag har så otroligt mycket i skolan så jag kommer ta en liten paus från bloggen, men jag ska försöka göra något inlägg så fort jag hinner,

min helg har sett ut såhär:

fredags- världens mysigaste dag/kväll med de godaste maten jag ätit.

  


lördags- match mot lugi.. älskling & co va och kolla :D

söndags- SM med 96;orna SÅ OTROLIGT ROLIGT !




kommer inte va SÅ aktiv..

men ska göra mitt bästa :) <3


KRAM!

Av Kajsa Bääck ♥ - 12 november 2010 22:49

hej bloggen,

jag har fått tillbaka datorn på "heltid" igen, känns gött att blogga lite.. ;)

just nu har man kommit hem från pappa, vi har ätit middah. så jag har bytt om till mys och har datorn i sängen .. & lyssnar på CHILL musik.

lyssna på min spellista--->m.y.s.i.g.a.s.t.e 


ååh, så mysigt de har varit i skolan, vi kolla på greace 2.. de var jätte mysigt :$

& DÅ MENAR JAG MYSIGT ! 


kollar igenom mina bilder, hehe !

  wilma,sofia & jag 14 feburari 2010  

fanny & jag december 2009 amanda & jag januari    

fanny & jag sommaren 2009

  fanny & jag sommaren 2009  

julia & amanda sommaren 2010 sara jag furat sommaren 2007/2008    

frida & jag sommaren 2010

Av Kajsa Bääck ♥ - 10 november 2010 17:45

                                            

3 häftiga dagar, med ett härlig gäng, äntligen ligger bilderna på bloggen :)

haha,

tack för minnena !

Av Kajsa Bääck ♥ - 10 november 2010 17:33

idag har de varit alla blandade känslor om man säger så..

folk var ledsna ..

folk bråka..

& folk var glada..

  

TACK HJÄRTAT FÖR HALSBANDET !

ÄR SÅ OTROLIGT GLAD FÖR DET.. !

- filip du är helt underbar !


jag orkar inte skriva för snart ska jag träna :d


ha de.


Av Kajsa Bääck ♥ - 7 november 2010 17:19

hej hej, nu sitter jag & julia hos älsklinng,

och han tyckte jag skulle lägga upp denna bilden på honom, ( tycker jag med )

vi kollar igenom hans bilder,

hehehe,

nu ska vi ha kul !

hörs sen,

kommer lägga upp bilderna på kungsbacka senare tror jag. :)

  

Av Kajsa Bääck ♥ - 7 november 2010 15:03

så mysiga dagar,

igår skulle jag,älskling,julia wox till landskrona badet, men när vi kom dit så va de bara öppet i 1 timme till så vi sket i de, så gick vi till en sån park, så mysigt de va !

Filip, det finns ingen så underbar som du.

sen blev de mys & film, sen godnatt.


bilder  ; blandat, på mig & julia & min älskling ! <3

        

bild på min älskling, <3

Av Kajsa Bääck ♥ - 2 november 2010 16:46

då bär det av till kungsbacka imrn, med frida !!!!

kommer sakna Filip älskling, otroligt mycket ! :(


Ellen & co, vi kommer ha fett med skojj, längtar !!!

Fredag : OSKAR LINNROS MED SANJA !


haha, jag har fått skolfottona, blev inte nöjd med mitt enskilda.. :(

men men. nu ska jag packa lite,


  

nikon D3000

Av Kajsa Bääck ♥ - 1 november 2010 20:15

hejhopp  !

morronen = MYSIG, älskling du är fan underbarast!

träffa annie sen, tack för en underbar eftermiddag !

orkar inte skriva mer..

Amanda =   


bilder från idag.

          

 <-- sista bilden fotograf ; jag :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


ovhelsingborg ♥
nikon D3000 ♥
vänner ♥

Omröstning

Vikket band/artis e bäst ? :oo (hh
 PARAMORE (L)
 OWL CITY (L)
 FLO RIDA (L)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards