kajsabäck ♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Kajsa Bääck ♥ - 29 augusti 2010 21:07

hej hej, jag får igentiligen inte va på datan .. så jag ville säga att jag inte kommer va så aktiv.. kanske händer att det blir nått inlägg nån gång.. :) <3 jag längtar till november !!

en vecka med filip älskling idag, jag älskar dig !

jag har ont i halsen och jag fryser.. skola imrn..

helgen.. har varit härlig. spelade cup & hade "sovvis" på IH med danskarna ! :D haha ! skit roligt ! "SHOWA SHOWA YAM YAM" haha ! :)


headern : bara tillfällig ska fixa en ny snart,


nu hade jag tänkt att gå och lägga mig.. för jag är jätte jätte jätte trött.. ! :)


godnatt sov gott. !

  

min älskling på bild !


med nikon D3000


Av Kajsa Bääck ♥ - 25 augusti 2010 22:52

hej alla.. allt började med skolan! först MS sen så hade vi matte-.- sen hade vi case & jag och joanna har världensbästa ideé ! ! awesome !! sen blev vi i sjuan sjuade.. ? jag fick massa andra och sjuor, älskling's bil på min kind blev finast ;) §

hihi, sen efter de så hade vi case & svenska.. ! sen hem till juliam med fanny & helena.. sen så kom älskling & johan & dennis till julia, de va på FLUMM humör :) sen träning och jag gjorde VIK SKOTT ?:O jag e riktigt glad att jag har lärt mig de ! YEAH ! :)

imorogon. börjar kl 11 på ih . två lektioner på hela dan om man inte räknar med idrott !:)


  

hahaha ? vilken min? :o


nikon D3000



/ kajsa

Av Kajsa Bääck ♥ - 25 augusti 2010 22:34

fotograf : jag med nikon D3000.

          

Av Kajsa Bääck ♥ - 25 augusti 2010 22:22

22 / 8 - 10 jag älskar dig mest hjärtat, du gör mig hel !

  



Av Kajsa Bääck ♥ - 23 augusti 2010 19:54

                   

  

kempa läger 2010 minne förlivet, aranäs tjejer saknar er mest mest mest!! första bilden ellen har täckt över sitt ansikte ! FYY ELLEN E SNYGG JUUEE !



hilda helena fanny julia dag, jag älskar er tjejer minnen !

                                                    

minne för livet

Av Kajsa Bääck ♥ - 15 augusti 2010 12:56

hej hej ! ;) fan va coolt nu kan jag byta färg på min text ;) sov hos bästa frida inatt ! fan vad kul vi hadde tack för igår ! nu kommer säxxiigggaa bilder ! ;) <3

 

      

frida iloveu, <3

Av Kajsa Bääck ♥ - 14 augusti 2010 10:50

vill säga grattis till ;

MALIN !

SIMON !

ELIN !

grattis till er !

hemma igen.. jag har haft mega kul ! jag har börjat snacka lite "kungsbackiska" hahah, jag har skadat mig, jag har typ stuckat knogen eller nåt.. ingen handboll på nårra dagar .. / veckor..  de beror på om jag har ont eller nt..

 har sett karate kid.. ! de gjorde jag på lägret de bjöd på bio.:)

OMG ! SÅ JÄVLA ROLIGT VI HADE DÅ! satt och skrattahela tiden ! :)

nu ska jag fixa lite , puss <3


ARANÄS 2010 MINNEN, SAKNAR ER TJEJER, <3


  


bilden är tagen i janurai :)

Av Kajsa Bääck ♥ - 8 augusti 2010 10:17

hej hej ! de var ett tag sen jag uppdatera bloggen ! men nu e jag tillbaka ! då sticker man till frida idag ska sova där ! :D sen så åker vi kl 7 imrn. MOT ARANÄS ! YES YES kommer hem på fredag ! känns härligt att börja en säsong med träningsläger,

yesyes,



frida nielsen tack för senast, älskar dig, <3

 

hinner ej lägga upp alla bilder ;( <3

fridd jag älskar dig, 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


ovhelsingborg ♥
nikon D3000 ♥
vänner ♥

Omröstning

Vikket band/artis e bäst ? :oo (hh
 PARAMORE (L)
 OWL CITY (L)
 FLO RIDA (L)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards