kajsabäck ♥

Alla inlägg under februari 2010

Av Kajsa Bääck ♥ - 28 februari 2010 21:45

snappt inlägg.

idag bio med tvilling.

cup igår kom 2 a i B .

skola i mrn . .... ;/ sen blir de tsaknade louise . §

puss&kram;)

Av Kajsa Bääck ♥ - 23 februari 2010 12:06

hej alla . jag har haftfullt upp med att blogga :)

för jag har varit med joanna !

vi såg filmer i går / dag ..

allt om min buske .. ||hahahaha så jävla tråkigt så den blev sjukt kul !!!!

american pie .. ||  den var nt så bra .:S

trick r' triet .. || läskig!! men den var faktiskt jätte bra (yy)

nu ska jag & joanna nog åka pulka


puss&kram.. <3

  

Av Kajsa Bääck ♥ - 21 februari 2010 16:16

nu favorit låt .

helt U.N.D.E.R.B.A.R  !

melissa horn - new york.

här kommer en liten film med texten & så klart låten ♥


Av Kajsa Bääck ♥ - 21 februari 2010 16:04

förlåt förlåt förlåt !

att jag inte är så aktiv längre  , MEN DET SKA JAG ÄNDRA PÅ ! !

HHAHA , jag vet att jag har  sagt det innan men jag ska försöka ...

hahaha,

joanna har kommit hem !! och jag är mega bega glad !!!!

&& nu så ska joannas familj komma och äta och sen sticker vi hem till joanna :)

såg FAME i går !
jätte bra !!

puss&kram . älskar er :**

  

bild / joanna & kajsa kamera / nikon d3000 

Av Kajsa Bääck ♥ - 16 februari 2010 15:40

hejsanhoppsan :)

förlåt att jag inte varit så aktiv på bloggen , har jaft annat för mig .:) men det ska det bli ändring på !

HEHEHEHE;

idag har det varitROLIGAST !

haahha simon jag och sandjii och fredde flumma :oo

hahah sjukt kul .

och nu ska jag träna .. men  jag lovar nt att jag lägger upp något i kväll.

puss & kram .


btw, eric saade ska vinne hela melodifestivalen . !

  



Av Kajsa Bääck ♥ - 12 februari 2010 21:25

hejsan ,

jag mår underbart !

idag ; underbart kul , TACK LOVE FÖR HALSBANDET DET VAR ÖVER FINT !

stan med bästavännernera ! , köpte allahjärtansdag pressent till love.

så typ sen hem till mig med bästavän / älskling / kråkan :o

så vi typ flummade över mke :)

HAHAHAHAHA  vi hade över kul i snön ,vi åkte pulka i min trädgård ,

hahaha, så jävla kul

tack sanja , för en värkligen underbar dag , !

glömmer aldrig denna dagen,


tack fredde , simme och alle för roliga timmar i stan , och happy i början

tack älskling , för halsbandet, <3


pussochkram !

  

Av Kajsa Bääck ♥ - 11 februari 2010 22:03

kamera ;nikon d3000   

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


ovhelsingborg ♥
nikon D3000 ♥
vänner ♥

Omröstning

Vikket band/artis e bäst ? :oo (hh
 PARAMORE (L)
 OWL CITY (L)
 FLO RIDA (L)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards