kajsabäck ♥

Alla inlägg under februari 2010

Av Kajsa Bääck ♥ - 11 februari 2010 19:08

tihihihihi, jag e ensamhemma, och det är läskigt...

på träningen gick det bra , fick till några bra kul-lagers..

och jag fick träffa gullegrisen !!

wilma du e fan bara för underbar !!

hahaha skriver mer imrn .

pussochkram. <3 

  

Av Kajsa Bääck ♥ - 10 februari 2010 17:38

hej alla .! ♥♥♥

min data e KNÄPP !

så jag har nt kunnat lägga upp något . sorry ,

hahaha ,

idag så hade jag IUP ,, (utvecklingsamtal)

aja. det gick mke bra . !! ♥

men nu ska jag till  IH . ov spelar och måste ju träffa massa folk  .

vilka träffar man ??

puss & kram ♥


     

nikon d3000

Av Kajsa Bääck ♥ - 4 februari 2010 16:11

hejsan hoppsan ♥


jag mår underbart . !

skolan idag var urkul . vi hade skol-os i bowling tre striker och sen ramlade jag in på banan så jag typ åkte på magen inne på banan. haha lite pinsamt ;$$$$

jag har precis kommit från träningen ♥

det gick väll ok ?

i morgon blir det kanske BUSFABRIKEN med lovelys♥


pussochkramskummbanan♥

  



Av Kajsa Bääck ♥ - 2 februari 2010 21:26

HEJ HEJ,♥

förlåt att jag nt varit så aktiv . jag har haft annat för mig ♥ aja .

skolan var (yy) ♥

tiihihi på gympan var det sjukt kul , eller hur sanja,leffe,calle,simon,fredrik ?

tihihihi(Y)
sen efter skolan stack jag hem och sen var det träning,;) ♥
senhem och käka och sånt ,
BTW;
joanna !
du åkte idag men jag saknar dig grymt mke jag hoppas du har det bäst i thailand  ,
iloveu kommer sakna dig mer än mest ♥
kolla gjärna happy bästavän's blogg www.absoluthappy.bloggplatsen.se
puss&kram♥  
bild på mig och saknade joanna .♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


ovhelsingborg ♥
nikon D3000 ♥
vänner ♥

Omröstning

Vikket band/artis e bäst ? :oo (hh
 PARAMORE (L)
 OWL CITY (L)
 FLO RIDA (L)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards