kajsabäck ♥

Alla inlägg under januari 2010

Av Kajsa Bääck ♥ - 24 januari 2010 12:28

tjena !


Nu e man hos fanny med joliia .

kul kul . snart e det match fanny sticker till lund en stund ! 

hoppas ni håller tummarna för mig   

 

Pusshej   

      

bild på mig och helena :)

fotograf ; Fanny .

Kamera ; nikon D60 :)

Av Kajsa Bääck ♥ - 24 januari 2010 09:11

hej hej !  


hur e det med alla ?  det e bra med mig :)

men nu sitter jag och väntar  på att fanniiee ska vakna !


idag ska jag spela match :) sen tror jag attt det blir bioo med fanniiiee :)

aja 

pusshej §


En  SÅ seriös bild;) §

kamera / nikon D3000

  


Av Kajsa Bääck ♥ - 23 januari 2010 23:44

HEJSAN HOPPSAN !


jag är jätte glad :))

kajsa har nämligen fått en systemkamera    nikon D3000 . :)

så jag har varit med Fanny och Helena idag :)

och vi har hhar varit på fredriksdal och fottat :)

kul kul .

sen nu så är klockan 23.46                   och jag och fanny e nästan nt trötta ? :O

hahahah vi har harft så serisöt idag och vi har fottat många seriösa bilder :)


nu kommer lite bilder med Nikon D3000 :)

  


Av Kajsa Bääck ♥ - 21 januari 2010 20:40

HEY.

jag har nt varit inne på typ två dagar harft fullt upp...  

jaja.

igår tog jag sprutan. läskigt har sjukt ont i armen ..

så idag kunde jag nt träna .. så jag och fanny va istället. flumm flumm. jag somnade på fannys matta :O ( jag var faktiskt trött )

hahah sen så typ hade skit kul sen stack vi hem till moi och gjorde matte -.-' ?

sjukt tråååkigt men ekvationer e faktiskt kul när man väl kan det :D

sen stack fanny, så duscha jag ( stavning ) sen åt jag och lite sånt :)

aja .

i morgon åker mum och bror till eskilstuna, bror spelar SM i handboll ( steg 4 av 5 )

så jag och pappa får var själva hemma :)  LYCKA TILL BROR !

 puss hej .

     

bild på mig och fanny <3<3<3


Av Kajsa Bääck ♥ - 19 januari 2010 22:01

HEJ HEJ !

 

Ov Vs. Åstorp

 

matchen . 12-8 till oss ..

bra spelat tjajor !

blev ganska nöjd .

 

godnatt. !     

Av Kajsa Bääck ♥ - 19 januari 2010 16:34

HEJ HEJ:)

hur e det med alla?

själv rullar det på för fullt..

idag så gick jag till skolan sen träffade man SANJA ! och senare kom JOANNA & HAPPY ! skolan tråkigt som vanligt -.-'

hade gympa idag och svenska på eftermiddagen.. svenskan satt vi bara och läste faktiskat ganska mysigt

aja ska spela match nu  i åstorp .

pusshejj <3

Av Kajsa Bääck ♥ - 18 januari 2010 18:27

  idagens :

julia kom tidigt i morse. sedan kom fanny. stack till skolan -.-' matte på förmiddagen och engelska på eftermiddagen . hahaha sjukt kul vi hade på engelskan eller hur joanna ?

på rasterna har man alltid lika kul :)

sen fick man vänta på fanny för hon e så seg som vanligt (aaaaa)

då stog SABINA vid grinden . YEEEAAH hade saknat henne :$$$

sen skulle jag och nårra kasta snöbollar på adnan :) hahaha !!

sen hem till fanny och fota med fanny och julia ;))

snö bilder UTAN SKOR ;sssss ! §§§

KALLLT ! och nu sitter man hos fanny med julia och har lika kul (yy) §

PUSSHEJJ ! §


 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


ovhelsingborg ♥
nikon D3000 ♥
vänner ♥

Omröstning

Vikket band/artis e bäst ? :oo (hh
 PARAMORE (L)
 OWL CITY (L)
 FLO RIDA (L)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards